Małe słówka

1. Blog o tematyce yaoi (związki homoseksualne) , jeśli nie odpowiada Ci tego typu twórczość, proszę, opuść mojego bloga. Będzie to łatwiejsze dla mnie, jak i dla Ciebie.
2. Powiadamiam przez GG, także jeżeli ktoś chce być przeze mnie informowany o nowych rozdziałach, to proszę zostawić swój nr GG w komentarzu lub wysłać mi go na maila: przestrzen.chikusho@gmail.com
3. Śmiało zostawiajcie adresy swoich blogów, w wolnej chwili przeczytam.
4. Miłego czytania ;)

środa, 20 maja 2015

24. TZH

Witam!
Ktoś tu jeszcze jest? Jeśli tak, to przepraszam za moje karygodne zaniedbanie, naprawdę czuję się z tym źle. Prawda jest taka, że rozdział zaczęłam pisać na początku marca i tak jakoś utknęłam ;< Mam nadzieję, że jednak chociaż trochę sprostałam Waszym oczekiwaniom.


Wasza Ketere

5 komentarzy:

  1. Ja jestem i zawsze będę czekać na Twoje kolejne rozdziały :) Szczerze mówiąc, wchodzę na Twojego bloga prawie co drugi dzień, by sprawdzić, czy cokolwiek dodałaś; a gadu-gadu mi już nie działa, więc nawet nie mogę otrzymywać wiadomości na temat nowego wpisu.
    Pozdrawiam, Mei.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne opowiadanie. Czekam na nowy rozdział!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże nie wierzyłam już, że coś dodasz ! :) Takie miłe zaskoczenie ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem, ze dodalam komentarz wczoraj... ale... pisz dalej ;_;

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś z serii pan-zabawka (+ bdsm ;p) http://pamietnik-atasuke.blogspot.com/2015/06/pierwsze-dni-czesc-ii.html (mój nowy blog :))

    OdpowiedzUsuń