Małe słówka

1. Blog o tematyce yaoi (związki homoseksualne) , jeśli nie odpowiada Ci tego typu twórczość, proszę, opuść mojego bloga. Będzie to łatwiejsze dla mnie, jak i dla Ciebie.
2. Powiadamiam przez GG, także jeżeli ktoś chce być przeze mnie informowany o nowych rozdziałach, to proszę zostawić swój nr GG w komentarzu lub wysłać mi go na maila: przestrzen.chikusho@gmail.com
3. Śmiało zostawiajcie adresy swoich blogów, w wolnej chwili przeczytam.
4. Miłego czytania ;)

wtorek, 24 lutego 2015

23. TZH

Dokonało się! Napisałam, skończyłam i mam małą nadzieję, że nie zawiodłam. Niełatwo było mi wrócić do historii, do bohaterów. Dzieci zaczynają nam dorastać, brykać... Mam nadzieję, że jeszcze trochę ze mną zostaniecie :) Pozostaje mi jedynie życzyć przyjemnej lektury ^^


Wasza Ketere. 

8 komentarzy:

  1. Droga Autorko, zapewne słyszałaś o zmianie polityki Bloggera? Od 23. marca ma nastąpić zmiana. Nie wiem, czy Twój blog stanie się prywatny, zatem na wszelki wypadek dodaję mój adres e-mail, abyś mogła mnie zaprosić (bardzo lubię tę historię i chcę ją czytać dalej):
    sarabeth.debeth.denis@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co zrozumiałam zakaz dotyczy zdjęć oraz filmów erotycznych, nie wydaje mi się, żeby wnikali w treść, bo o treści bloga w sumie nie ma ani słowa. Przynajmniej ja to tak rozumiem ;) Ale jak będzie, to wyjdzie w praniu ;p

      Usuń
    2. teoria: filmy i zdjęcia
      praktyka: sądzisz, że Blogger będzie sprawdzać każdego bloga w poszukiwaniu tych zakazanych materiałów? Nie zdziwię się, jeśli ,,sprywatyzują" wszystkie strony :/

      Lepiej się zabezpieczyć, aby później nie było kłopotów z czytaniem ;)
      A kto wie? Może rzeczywiście Twój blog nie zostanie przeniesiony? Jeśli tak, to po prostu obecne działania są na ,,wszelki wypadek" ;)

      Usuń
    3. Wydaje mi się, że najlepszym zabezpieczeniem będzie przeniesienie bloga na inny serwis i prowadzenie obu do czasu rozpoczęcia przez Google wielkiej selekcji. W momencie kiedy blog stanie się prywatny, nawet nie będzie jak przekazać informacji o ewentualnym przeniesieniu :<
      To tylko taka moja mała sugestia.
      Pozdrawiam! ;*

      Usuń
  2. Kocham Cię ヽ(*≧ω≦)ノ

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uhuhu ^^

    Nareszcie! Było bosko!

    A co do tej zmiany w bloggerze, nie dotyczy ina blogów o yematyce erotycznej, ale o charakterze artystycznym, więc blogi z opowiadaniami raczej zostaną nietkniete.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochanaaa.... Ładnie proszę o ściągnięcie blokady +18... Bo wiesz... Mam mały problem... Niemalże błagam.
    Eio c:

    OdpowiedzUsuń