Małe słówka

1. Blog o tematyce yaoi (związki homoseksualne) , jeśli nie odpowiada Ci tego typu twórczość, proszę, opuść mojego bloga. Będzie to łatwiejsze dla mnie, jak i dla Ciebie.
2. Powiadamiam przez GG, także jeżeli ktoś chce być przeze mnie informowany o nowych rozdziałach, to proszę zostawić swój nr GG w komentarzu lub wysłać mi go na maila: przestrzen.chikusho@gmail.com
3. Śmiało zostawiajcie adresy swoich blogów, w wolnej chwili przeczytam.
4. Miłego czytania ;)

piątek, 3 stycznia 2014

Nowy Rok, nowe wiadomości!

Witam Was moich kochani w roku 2014! Moje postanowienie na ten rok, to postarać się częściej dodawać rozdziały, no ale zobaczymy jak wyjdzie :) Tak jak obiecałam, czas na nowe opowiadanie. Wiadomo, jakie bywają początki, więc proszę dać mu szansę. Po Szczególnym stanie umysłu (który ostatecznie strasznie mnie wymęczył), postanowiłam napisać coś bliższego normalności. Chociaż nie gwarantuję, że bohaterowie będą normalni, jakoś nigdy nie potrafiłam takich stworzyć ;p
I żeby było jeszcze milej, dodaję w prezencie noworocznym sympatycznego OneShota. 
Miłej zabawy!

Nowe opowiadanie:

OneShot:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz