Małe słówka

1. Blog o tematyce yaoi (związki homoseksualne) , jeśli nie odpowiada Ci tego typu twórczość, proszę, opuść mojego bloga. Będzie to łatwiejsze dla mnie, jak i dla Ciebie.
2. Powiadamiam przez GG, także jeżeli ktoś chce być przeze mnie informowany o nowych rozdziałach, to proszę zostawić swój nr GG w komentarzu lub wysłać mi go na maila: przestrzen.chikusho@gmail.com
3. Śmiało zostawiajcie adresy swoich blogów, w wolnej chwili przeczytam.
4. Miłego czytania ;)

poniedziałek, 20 stycznia 2014

4. TZH + informacja

Jedna osoba spytała mnie, czy planuję dalszą część Szczególnego stanu umysłu lub czy mogłabym chociaż pisać epilogi. Otóż, następnej części nie planuję, jednak skoro już ktoś był na tyle zainteresowany losami moich bohaterów, to postanowiłam, że w nieokreślonej przyszłości dopiszę parę rozdziałów bonusowych, w których będzie mowa o tym, jak chłopcy skończyli.

A teraz zapraszam na nowy rozdział ^^

1 komentarz:

  1. Kochana Chikusho, jak mnie to cieszy, że postanowiłaś, by pewnego dnia dopisać parę rozdziałów bonusowych! NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ!
    No normalnie dziękuję, you made my day :)
    ~ Mei

    OdpowiedzUsuń