Małe słówka

1. Blog o tematyce yaoi (związki homoseksualne) , jeśli nie odpowiada Ci tego typu twórczość, proszę, opuść mojego bloga. Będzie to łatwiejsze dla mnie, jak i dla Ciebie.
2. Powiadamiam przez GG, także jeżeli ktoś chce być przeze mnie informowany o nowych rozdziałach, to proszę zostawić swój nr GG w komentarzu lub wysłać mi go na maila: przestrzen.chikusho@gmail.com
3. Śmiało zostawiajcie adresy swoich blogów, w wolnej chwili przeczytam.
4. Miłego czytania ;)

czwartek, 22 stycznia 2015

Wiadomość

Muszę poprosić Was o cierpliwość, ponieważ aktualnie zmuszam się nawet do jedzenia. Wpadłam w dosyć potężne problemy emocjonalne i teraz nie jestem w stanie skończy niczego. Budzę się po parę razy w nocy i zasypiam dopiero jak się wypłaczę. Mówię to tylko po to, żebyście mieli jakikolwiek obraz na to, co się teraz ze mną dzieje. Może przejdzie niedługo, mam nadzieję...

4 komentarze:

  1. "I sądzę, że wtedy tylko powinniśmy pisać, jeśli doświadczamy czegoś, czego inni pisarze nie doświadczyli już wcześniej, i nie wyrazili." Nathalie Sarraute

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj się i nie poddawaj. Trzymam kciuki żebyś niedługo lepiej się poczuła, opowiadanie nie jest w tej sytuacji ważne, nie martw się nim. Nie narażaj się na stres i w ogóle trochę o siebie zadbaj, to najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie, jesteśmy z Tobą ;) Wszystko będzie okej, wena sama powróci, a Ty będziesz coraz lepiej się czuła! :)
    Pozdrawiam cieplutko, Mei.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnie :) nie musisz się martwić opowiadaniami. Trzymamy kciuki, żebyś szybko wróciła do pełni zdrowia psychicznieego ^^

    OdpowiedzUsuń