Małe słówka

1. Blog o tematyce yaoi (związki homoseksualne) , jeśli nie odpowiada Ci tego typu twórczość, proszę, opuść mojego bloga. Będzie to łatwiejsze dla mnie, jak i dla Ciebie.
2. Powiadamiam przez GG, także jeżeli ktoś chce być przeze mnie informowany o nowych rozdziałach, to proszę zostawić swój nr GG w komentarzu lub wysłać mi go na maila: przestrzen.chikusho@gmail.com
3. Śmiało zostawiajcie adresy swoich blogów, w wolnej chwili przeczytam.
4. Miłego czytania ;)

piątek, 19 września 2014

Kryzys

Mam kryzys, mam tak wielki kryzys, że po otworzeniu pliku z opowiadaniem mam ochotę go skasować i o nim zapomnieć. Ktoś chce pogadać z autorką w opałach? Ktoś? Ktokolwiek? :< 
Edit.
Dzięki pomocy Ayano już mi przeszło ;) A przynajmniej mam kawałek planu na resztę wydarzeń ^^ 

2 komentarze:

  1. Ja bym mogła! Następnym razem, napisz do mnie jeżeli będziesz chciała :)
    Pozdrawia zniecierpliwiona czytelniczka Twoich opowiadań :D
    Mei.

    OdpowiedzUsuń