Małe słówka

1. Blog o tematyce yaoi (związki homoseksualne) , jeśli nie odpowiada Ci tego typu twórczość, proszę, opuść mojego bloga. Będzie to łatwiejsze dla mnie, jak i dla Ciebie.
2. Powiadamiam przez GG, także jeżeli ktoś chce być przeze mnie informowany o nowych rozdziałach, to proszę zostawić swój nr GG w komentarzu lub wysłać mi go na maila: przestrzen.chikusho@gmail.com
3. Śmiało zostawiajcie adresy swoich blogów, w wolnej chwili przeczytam.
4. Miłego czytania ;)

czwartek, 31 lipca 2014

19. TZH

Rozdział nie do koca wyszedł mi tak, jak chciałam ;p Na początku miałam trochę inne plany jeśli chodzi o Joe'go i Benjamina. Miało być przede wszystkim milej, jednak przypomniałam sobie, że Miller miał być zaborczym skur*******, który ma trochę nierówno pod sufitem ;)

19. Teoretycznie zwykła historia 

W ogóle cieszę się, że w ankiecie wzięło udział 69 osób, to ładna liczba :D
Wygrał Benji, ciekawe jak by sobie poradził po tym rozdziale.
Miłego czytania ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz