Małe słówka

1. Blog o tematyce yaoi (związki homoseksualne) , jeśli nie odpowiada Ci tego typu twórczość, proszę, opuść mojego bloga. Będzie to łatwiejsze dla mnie, jak i dla Ciebie.
2. Powiadamiam przez GG, także jeżeli ktoś chce być przeze mnie informowany o nowych rozdziałach, to proszę zostawić swój nr GG w komentarzu lub wysłać mi go na maila: przestrzen.chikusho@gmail.com
3. Śmiało zostawiajcie adresy swoich blogów, w wolnej chwili przeczytam.
4. Miłego czytania ;)

niedziela, 22 czerwca 2014

Informacja

Chciałam tylko poinformować, że uczę się do licencjatu i w najbliższych tygodniach rozdziału nie będzie.
Mam nadzieję, że jakoś mi to wybaczycie :) 

4 komentarze:

  1. ómrę ;___;
    Cóż, pozostaje tylko trzymać za Ciebie kciuki *^*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczekamy, wszystko dla dobra autorki :D Powodzenia.!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma sprawy, będziemy czekać. Na takie dobre wpisy, warto ;D
    Więc życzę ci cierpliwości i wytrwałości w nauce. Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Do zobaczenia! Oby udało ci się osiągnąć jak najlepszy wynik!

    OdpowiedzUsuń