Małe słówka

1. Blog o tematyce yaoi (związki homoseksualne) , jeśli nie odpowiada Ci tego typu twórczość, proszę, opuść mojego bloga. Będzie to łatwiejsze dla mnie, jak i dla Ciebie.
2. Powiadamiam przez GG, także jeżeli ktoś chce być przeze mnie informowany o nowych rozdziałach, to proszę zostawić swój nr GG w komentarzu lub wysłać mi go na maila: przestrzen.chikusho@gmail.com
3. Śmiało zostawiajcie adresy swoich blogów, w wolnej chwili przeczytam.
4. Miłego czytania ;)

piątek, 11 kwietnia 2014

12. TZH

Witam!
Mam dla Was kolejny rozdział mojej zwykłej historii ;) Zrobiło się trochę dramatycznie, ale cóż, tak to czasami bywa. Mam nadzieję, że rozdział przypadnie Wam do gustu.


Ogłoszenie parafialne numer jeden.
W niesamowitym "oneshotowym" boju prowadzi (znów) Niemęski rezultat (21 głosów), ale Prawo silnej ręki też radzi sobie niezgorzej (17 głosów). Także wszystko może się jeszcze zmienić! A nie wiem kiedy zamknę ankietę, kiedy się na myślę, to dam znać :) >KLYK<

Ogłoszenie parafialne numer dwa.
Miałam zrobić to już dawno, ale oczywiście zapomniałam. Serdecznie zapraszam na bloga mojej znajomej >KLYK<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz