Małe słówka

1. Blog o tematyce yaoi (związki homoseksualne) , jeśli nie odpowiada Ci tego typu twórczość, proszę, opuść mojego bloga. Będzie to łatwiejsze dla mnie, jak i dla Ciebie.
2. Powiadamiam przez GG, także jeżeli ktoś chce być przeze mnie informowany o nowych rozdziałach, to proszę zostawić swój nr GG w komentarzu lub wysłać mi go na maila: przestrzen.chikusho@gmail.com
3. Śmiało zostawiajcie adresy swoich blogów, w wolnej chwili przeczytam.
4. Miłego czytania ;)

poniedziałek, 10 lutego 2014

7. TZH

Hai!
I nadeszła pora na nowy rozdział ;p Niestety mam złą wiadomość, skończył się mój zapas opowiadania i nie mam pojęcia, czy następne rozdziały będą się tak regularnie ukazywać.

Poza tym, nie rozumiem tej całej niechęci skierowanej do Eliota, to spoko gość, mówię wam. Ja go lubię i raczej nieprędko się go pozbędę ;p Ale muszę wam czasami robić na złość ^^


Plus, dalej przypominam o ankiecie      > KLYK <

Miłego czytania i bardzo dziękuję za te wszystkie miłe komentarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz